REGULAMIN SALONU
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin Salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym przez usługodawcę Edytę Szulich prowadzącą działalność gospodarczą Beauty Therapy , przy ulicy Pałuków 2 lokal U11, 03-188 Warszawa, NIP: 5243007269 zwanego dalej „Salonem”.
- Salon spełnia wszelkie przewidziane przez prawo wymogi dla prowadzonej działalności w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkie obowiązujące wymogi sanitarne.
- Usługi w Salonie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 21:00. Jest możliwość umówienia wizyty w sobotę lub w dni robocze w godzinach poza ustalonymi godzinami otwarcia Salonu po uprzednim uzgodnieniu Zabiegu i terminu wizyty pod nr. telefonu: 505 866 856
- Usługi w Salonie są wykonywane przez wykwalifikowany Personel posiadający stosowną wiedzę oraz doświadczenie w świadczeniu poszczególnych usług kosmetycznych.
- Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
§ 2
KLIENCI
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem zabiegu. Wyrażając zgodę na wykonywanie zabiegu Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, w pełni akceptuje jego treść jak i także oświadcza o braku przeciwwskazań do wykonania zabiegu.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez właściciela firmy Beauty Therapy Edytę Szulich z siedzibą przy ul. Pałuków 2 lokal U11, 03-188 w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§ 3
PRACOWNICY
- Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
§ 4
HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane co najmniej raz dziennie.
- Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niezamierzonego (niezwiązanego z planowanym przebiegiem zabiegu) naruszenia powłok ciała Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i opatrywane stosownie do skali zranienia. Jeżeli do uszkodzenia doszło z wyłącznej winy pracownika salonu, zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. W pozostałych przypadkach (w tym samookaleczeniu klientki/ta) zakres i termin ustalane są indywidualnie.
- W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
§ 5
ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETYCZNYCH
Salon Beauty Therapy oferuje usługi Kosmetyczne z zakresu pielęgnacji twarzy i ciała, stylizacje rzęs, stylizacje brwi, makijażu permanentnego, konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów i voucherów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczona jest na stronie salonu www.beauty-therapy.pl oraz www.beautytherapy82.booksy.com
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia. Wątpliwością taką może być zły stan zdrowia klienta tj. podejrzenie zaraźliwej infekcji wirusowej lub bakteryjnej.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy ma podejrzenie, że klient planuje wyłudzić zabieg, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub gdy klient nie przestrzega ogólno przyjętych zasad kulturalnego zachowania w stosunku do pracownika salonu.
- Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
§ 6
PŁATNOŚĆ
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.beautytherapy82.booksy.com
- W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
- Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
- Promocje salonowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty salonu Beauty Therapy.
- Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez salon Beauty Therapy. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji salonu.
- Bony i vouchery Podarunkowe
- Klient ma możliwość wykupienia Vouchera Podarunkowego uprawniającego jej posiadacza do skorzystania z usług Salonu Kosmetycznego.
- Voucher Podarunkowy ważny jest przez okres 3 miesięcy od daty jego wystawienia. Data ważności widnieje na każdym Voucherze. Po upływie tego terminu prawo do skorzystania na jego podstawie z usług Salonu Kosmetycznego wygasa. Nie dotyczy to sytuacji, w której Klient przed upływem 3 miesięcznego terminu skontaktuje się z Salonem w celu przedłużenia terminu ważności Vouchera.
- Skorzystanie z Vouchera Podarunkowego wymaga uprzedniego umówienia wizyty (rezerwacji). W przypadku niestawienia się przez posiadacza vouchera w umówionym terminie, jak również w razie niewykonania zabiegu z przyczyn dotyczących jej posiadacza, połowa wartości vouchera zostaje utracona.
- Salon Kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie lub zniszczenie Vouchera Podarunkowego. W takim przypadku usługa nie zostanie zrealizowana, a posiadaczowi ani Klientowi, który zakupił Voucher nie przysługuje zwrot środków.
- Vouchery podarunkowe jak i bony nie podlegają zwrotu.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
- Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.
- W przypadku zabiegu takiego jak makijaż permanentny wymagany jest zadatek w kwocie 200 zł opłacony przelewem na wskazany nr. konta bankowego lub blikiem na nr. telefonu 508 634 560. Zadatek ten jest odliczany od kwoty zabiegu w dniu jego wykonania.
Zadatek podlega zatrzymaniu w przypadku:
- niestawienia się przez Klienta umówionym terminie (przy czym dopuszczalne spóźnienie wynosi 20minut), chyba że Klient poinformuje Personel Salonu 24h przed planowaną wizytą,
- nie zapoznanie się z przeciwwskazaniami do zabiegu ( przeciwwskazania do zabiegu zostają przesłane klientowi na adres e-mail w dniu zapisu na zabieg, celem ich wykluczenia.) W przypadku gdy klient zjawi się na zabieg i analizowane są ponownie przeciwwskazania, a klient zgłasza obecność któregoś z nich zabieg nie może się odbyć z winy klienta, który nie przygotował się do zabiegu według zaleceń i nie przeczytał zakresu przeciwwskazań,
- pracownik ma obawy, że klient jest pod wpływem alkoholu lub innego podobnie działającego środka,
- klient zachowuje się agresywne lub niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
-
Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
-
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, blik na nr telefonu 508634560 oraz płatności online poprzez booksy.com.
§ 7
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
- Salon jest objęty całodobową ochroną firmy zewnętrznej solid securyty.
- Salon posiada monitoring wewnętrzny monitorujący recepcję oraz wejście główne, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz obsługi salonu. Akceptacja regulaminu salonu kosmetycznego Beauty Therapy jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia jak i wnętrza Salonu klient po wykonaniu szkody odpowiada bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie pozostające na terenie Salonu w oczekiwaniu na opiekuna/rodzica odpowiedzialność ponosi prawomocny opiekun.
- Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie jak i za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką po odpowiedniej konsultacji, akceptacji i uświadomieniu klienta, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i w ocenie subiektywnej mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
§ 8
REZERWACJE
- Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie pod nr. telefonu 505 866 856 lub poprzez booksy.com termin wykonania Zabiegu w Salonie.
- Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu. Wyjątkowe wypadki losowe np. nagła choroba pracownika, upoważnia salon do odwołania wizyty w dniu wykonywanego zabiegu.
- Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§ 9
NIEOBECNOŚCI I ODWOŁYWANIE WIZYT
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 25% wartości umówionych usług.
- Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
- W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela salonu.
- Klient notorycznie odwołujący wizyty bez 24-godzinnego uprzedzenia lub nie przychodzący na wizytę bez jakiegokolwiek uprzedzenia może zostać uznany przez salon jako klient nie szanujący pracownika jak i jego czasu co za tym idzie klient może stracić możliwość zapisywania na zabiegi wykonywane w salonie.
§ 10
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji salon nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Salon może zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.
§ 11
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Niniejszy regulamin Salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym przez usługodawcę Edytę Szulich prowadzącą działalność gospodarczą Beauty Therapy , przy ulicy Pałuków 2 lokal U11, 03-188 Warszawa, NIP: 5243007269 zwanego dalej „Salonem”.
- Salon spełnia wszelkie przewidziane przez prawo wymogi dla prowadzonej działalności w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkie obowiązujące wymogi sanitarne.
- Usługi w Salonie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 16:00. Jest możliwość umówienia wizyty w sobotę lub w dni robocze w godzinach poza ustalonymi godzinami otwarcia Salonu po uprzednim uzgodnieniu Zabiegu i terminu wizyty pod nr. telefonu: 505 866 856
- Usługi w Salonie są wykonywane przez wykwalifikowany Personel posiadający stosowną wiedzę oraz doświadczenie w świadczeniu poszczególnych usług kosmetycznych. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy Polskiego Prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 15 grudnia 2024 r. do odwołania
