REGULAMIN SALONU

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin Salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym przez usługodawcę Edytę Szulich prowadzącą działalność gospodarczą Beauty Therapy , przy ulicy Pałuków 2 lokal U11, 03-188 Warszawa, NIP: 5243007269 zwanego dalej „Salonem”.
  2. Salon spełnia wszelkie przewidziane przez prawo wymogi dla prowadzonej działalności w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkie obowiązujące wymogi sanitarne.
  3. Usługi w Salonie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 21:00. Jest możliwość umówienia wizyty w sobotę lub w dni robocze w godzinach poza ustalonymi godzinami otwarcia Salonu po uprzednim uzgodnieniu Zabiegu i terminu wizyty pod nr. telefonu: 505 866 856
  4. Usługi w Salonie są wykonywane przez wykwalifikowany Personel posiadający stosowną wiedzę oraz doświadczenie w świadczeniu poszczególnych usług kosmetycznych.
  5. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.

§ 2

KLIENCI

  1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem zabiegu. Wyrażając zgodę na wykonywanie zabiegu Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, w pełni akceptuje jego treść jak i także oświadcza o braku przeciwwskazań do wykonania zabiegu.
  2. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez właściciela firmy Beauty Therapy Edytę Szulich z siedzibą przy ul. Pałuków 2 lokal U11, 03-188 w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  3. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  4. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

§ 3

PRACOWNICY

  1. Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  2. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  3. Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
  5. Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.

§ 4

HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO

  1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane co najmniej raz dziennie.
  2. Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
  3. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  4. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  5. W przypadku niezamierzonego (niezwiązanego z planowanym przebiegiem zabiegu)  naruszenia powłok ciała Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i opatrywane stosownie do skali zranienia. Jeżeli do uszkodzenia doszło z wyłącznej winy pracownika salonu, zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. W pozostałych przypadkach (w tym samookaleczeniu klientki/ta) zakres i termin ustalane są indywidualnie.
  6. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.

§ 5

ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETYCZNYCH

Salon Beauty Therapy oferuje usługi Kosmetyczne z zakresu pielęgnacji twarzy i ciała, stylizacje rzęs, stylizacje brwi, makijażu permanentnego, konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów i voucherów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczona jest na stronie salonu www.beauty-therapy.pl oraz www.beautytherapy82.booksy.com

  1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
  2. Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
  3. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  4. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  5. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia. Wątpliwością taką może być zły stan zdrowia klienta tj. podejrzenie zaraźliwej infekcji wirusowej lub bakteryjnej.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy ma podejrzenie, że klient planuje wyłudzić zabieg, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub gdy klient nie przestrzega ogólno przyjętych zasad kulturalnego zachowania w stosunku do pracownika salonu.
  9. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

§ 6

PŁATNOŚĆ

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.beautytherapy82.booksy.com
  2. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
  3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
  4. Promocje salonowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty salonu Beauty Therapy.
  5. Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez salon Beauty Therapy. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji salonu.
  6. Bony i vouchery Podarunkowe
    1. Klient ma możliwość wykupienia Vouchera Podarunkowego uprawniającego jej posiadacza do skorzystania z usług Salonu Kosmetycznego.
    2. Voucher Podarunkowy ważny jest przez okres 3 miesięcy od daty jego wystawienia. Data ważności widnieje na każdym Voucherze. Po upływie tego terminu prawo do skorzystania na jego podstawie z usług Salonu Kosmetycznego wygasa. Nie dotyczy to sytuacji, w której Klient przed upływem 3 miesięcznego terminu skontaktuje się z Salonem w celu przedłużenia terminu ważności Vouchera.
    3. Skorzystanie z Vouchera Podarunkowego wymaga uprzedniego umówienia wizyty (rezerwacji). W przypadku niestawienia się przez posiadacza vouchera w umówionym terminie, jak również w razie niewykonania zabiegu z przyczyn dotyczących jej posiadacza, połowa wartości vouchera zostaje utracona.
    4. Salon Kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie lub zniszczenie Vouchera Podarunkowego. W takim przypadku usługa nie zostanie zrealizowana, a posiadaczowi ani Klientowi, który zakupił Voucher nie przysługuje zwrot środków.
    5. Vouchery podarunkowe jak i bony nie podlegają zwrotu.
  7. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
  8. Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.
  9. W przypadku zabiegu takiego jak makijaż permanentny wymagany jest zadatek w kwocie 200 zł opłacony przelewem na wskazany nr. konta bankowego lub blikiem na nr. telefonu 508 634 560. Zadatek ten jest odliczany od kwoty zabiegu w dniu jego wykonania.

    Zadatek podlega zatrzymaniu w przypadku:

    1. niestawienia się przez Klienta umówionym terminie (przy czym dopuszczalne spóźnienie wynosi 20minut), chyba że Klient poinformuje Personel Salonu 24h przed planowaną wizytą,
    2. nie zapoznanie się z przeciwwskazaniami do zabiegu ( przeciwwskazania do zabiegu zostają przesłane klientowi na adres e-mail w dniu zapisu na zabieg, celem ich wykluczenia.) W przypadku gdy klient zjawi się na zabieg i analizowane są ponownie przeciwwskazania, a klient zgłasza obecność któregoś z nich zabieg nie może się odbyć z winy klienta, który nie przygotował się do zabiegu według zaleceń i nie przeczytał zakresu przeciwwskazań,
    3. pracownik ma obawy, że klient jest pod wpływem alkoholu lub innego podobnie działającego środka,
    4. klient zachowuje się agresywne lub niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  10. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.

  11. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, blik na nr telefonu 508634560 oraz płatności online poprzez booksy.com.

§ 7

ODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

  1. Salon jest objęty całodobową ochroną firmy zewnętrznej solid securyty.
  2. Salon posiada monitoring wewnętrzny monitorujący recepcję oraz wejście główne, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz obsługi salonu. Akceptacja regulaminu salonu  kosmetycznego Beauty Therapy jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku.
  3. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia jak i wnętrza Salonu klient po wykonaniu szkody odpowiada bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie pozostające na terenie Salonu w oczekiwaniu na opiekuna/rodzica odpowiedzialność ponosi prawomocny opiekun.
  4. Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie jak i za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  5. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
  6. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką po odpowiedniej konsultacji, akceptacji i uświadomieniu klienta, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i w ocenie subiektywnej mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.

§ 8

REZERWACJE

  1. Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie pod nr. telefonu 505 866 856 lub poprzez booksy.com termin wykonania Zabiegu w Salonie.
  2. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
  3. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  4. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  5. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu. Wyjątkowe wypadki losowe np. nagła choroba pracownika, upoważnia salon do odwołania wizyty w dniu wykonywanego zabiegu.
  6. Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
  7.  

§ 9

NIEOBECNOŚCI I ODWOŁYWANIE WIZYT

  1. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 25% wartości umówionych usług.
  2. Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
  3. W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela salonu.
  4. Klient notorycznie odwołujący wizyty bez 24-godzinnego uprzedzenia lub nie przychodzący na wizytę bez jakiegokolwiek uprzedzenia może zostać uznany przez salon jako klient nie szanujący pracownika jak i jego czasu co za tym idzie klient może stracić możliwość zapisywania na zabiegi wykonywane w salonie.
  5.  

§ 10

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji salon nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Salon może zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.

§ 11

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. Niniejszy regulamin Salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym przez usługodawcę Edytę Szulich prowadzącą działalność gospodarczą Beauty Therapy , przy ulicy Pałuków 2 lokal U11, 03-188 Warszawa, NIP: 5243007269 zwanego dalej „Salonem”.
  2. Salon spełnia wszelkie przewidziane przez prawo wymogi dla prowadzonej działalności w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkie obowiązujące wymogi sanitarne.
  3. Usługi w Salonie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 16:00. Jest możliwość umówienia wizyty w sobotę lub w dni robocze w godzinach poza ustalonymi godzinami otwarcia Salonu po uprzednim uzgodnieniu Zabiegu i terminu wizyty pod nr. telefonu: 505 866 856
  4. Usługi w Salonie są wykonywane przez wykwalifikowany Personel posiadający stosowną wiedzę oraz doświadczenie w świadczeniu poszczególnych usług kosmetycznych. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.

§ 12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy Polskiego Prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
  5. Niniejszy regulamin obowiązuje od 15 grudnia 2024 r. do odwołania
  6.